mínuszos.hu

T-Mobile végre rájött: szeretjük a kényelmet

ZX-81

 

A T-Mobile számos önkiszolgáló felületet kínál előfizetőinek, ahol a nap 24 órájában sorban állás nélkül, időt megtakarítva módosíthatják díjcsomagjaikat, szolgáltatásaikat, tájékozódhatnak  egyenlegeikről, vagy a számláikat is befizethetik. A T-Mobile előfizetők ügyintézését az év elején bevezetett díjmentes, úgynevezett USSD Önkiszolgáló ügyfélszolgálati felület teszi teljessé. A *111# kóddal elérhető szolgáltatás népszerű: közel 300 000 belépést és több mint egymillió interakciót rögzít a csatorna havonta. „Azt tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az önkiszolgáló felületekre, használatuk dinamikusan növekedett az elmúlt években. Ügyfeleink szeretik ezeket a megoldásokat, a gyakorlat azt mutatja, hogy a Dominos ügyfelek az USSD és telefonos önkiszolgáló felületeket részesítik előnyben, míg az előfizetésessel rendelkezők a web-es és az SMS felületeket preferálják. A Magyar Telekom fejlesztéseivel azt kívánja elérni, hogy ügyfelei minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak információhoz, sorban állás nélkül, kényelmesebben intézhessék ügyeiket” – hangsúlyozta Mahler Gusztáv ügyfélszolgálati igazgató.

Exit mobile version