T-Mobile végre rájött: szeretjük a kényelmet

 

A T-Mobile számos önkiszolgáló felületet kínál előfizetőinek, ahol a nap 24 órájában sorban állás nélkül, időt megtakarítva módosíthatják díjcsomagjaikat, szolgáltatásaikat, tájékozódhatnak  egyenlegeikről, vagy a számláikat is befizethetik. A T-Mobile előfizetők ügyintézését az év elején bevezetett díjmentes, úgynevezett USSD Önkiszolgáló ügyfélszolgálati felület teszi teljessé. A *111# kóddal elérhető szolgáltatás népszerű: közel 300 000 belépést és több mint egymillió interakciót rögzít a csatorna havonta. „Azt tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az önkiszolgáló felületekre, használatuk dinamikusan növekedett az elmúlt években. Ügyfeleink szeretik ezeket a megoldásokat, a gyakorlat azt mutatja, hogy a Dominos ügyfelek az USSD és telefonos önkiszolgáló felületeket részesítik előnyben, míg az előfizetésessel rendelkezők a web-es és az SMS felületeket preferálják. A Magyar Telekom fejlesztéseivel azt kívánja elérni, hogy ügyfelei minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak információhoz, sorban állás nélkül, kényelmesebben intézhessék ügyeiket” – hangsúlyozta Mahler Gusztáv ügyfélszolgálati igazgató.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az IDG kivonult Magyarországról

pén nov 30 , 2012
  Száz százalékban magyar tulajdonban lévő cégként, Project/029 néven folytatja az IDG Hungary Kft. A nyomtatott informatikai lappiacon két, havonta megjelenő magazinnal (PC World, GameStar), és egy hetilappal (Computerworld) jelen lévő, illetve a GameStar Online-on kivüli online márkáit (PC World, Macworld, Computerworld, Biztonságportál, Nonstopüzlet, Nonstopmobil, Electrose és CIO) nemrégiben közös […]