Négy szemeszteren átívelő, az intézmény kommunikáció- és médiatudomány szakos diákjai által felvehető speciális képzést indított a Magyar Telekom támogatásával a Szegedi Tudományegyetem (SZTE). A mobilkommunikációs és közösségi médiás ismereteket nyújtó képzésben elismert szakemberek segítik a hallgatókat. Az ingyenesen elvégezhető program a kommunikáció szakos tanulmányok alatt teljesíthető. A négy féléves, összesen 13 kurzusból álló speciális modulban a hallgatók megismerkedhetnek a digitális kultúrával és az információs társadalommal kapcsolatos legfontosabb társadalomtudományos alapelvekkel és megközelítésekkel; a tartalomszolgáltatás és a mobilkommunikáció alapjaival, illetve gyorsan változó trendjeivel. A képzés második évében a hallgatók a munkaerőpiacon közvetlen előnyt jelentő ismeretekhez és tapasztalatokhoz jutnak az újmédiás marketingeszközökről, a startupok lehetőségeiről, valamint mobil alkalmazás tervezésében is részt vesznek.
Next Post
Lenovo all-in-one: kampány, nagydíj, show, gála, party, club
sze dec 4 , 2013
A Lenovo szerdán tartotta első Motivátor Nagydíj kampányának döntőjét, ahol az öttagú szakmai zsűri két hónap alatt, hatvan pályázat közül választotta ki azt a csapatot, akik egymillió forintot, valamint értékes Lenovo gépeket vihettek haza. A BP Shoppal közösen megrendezett rendhagyó show keretein belül a Lenovo kiemelt partnereit is díjazta, ahol […]
És még ez is...
-
2015. június 21.
Van remény: a fiatalságot érdekli az informatika
-
2015. április 30.
Balog: fenn kell tartani a hagyományos tanár-diák viszonyt
-
2019. szeptember 27.
Itthon is egyre megfizethetőbbek az okosórák
-
2013. június 19.
A telefonszolgáltatók szóhoz sem jutnak
-
2013. október 31.
Egy év alatt dől el a Mol mobilüzletágának sorsa