Szörnyű: már az ajtókat is reklámokkal áraszthatják el

LG, Assa-Abloy, ajtóSzándéknyilatkozatot írt alá az LG Electronics (LG) és az ipari, kereskedelmi létesítményekben, illetve lakóingatlanokban használatos automata tolóajtók gyártója, a svéd ASSA ABLOY Entrance Systems. A megállapodás értelmében a felek közösen dolgoznak az átlátszó OLED kijelzővel egybeépített önműködő ajtók fejlesztésén. Az első, kereskedelmi alkalmazásra és fogyasztói élményre koncentráló innovatív megoldást már be is mutatták. Az új termék az LG átlátszó LG OLED kijelzőjének (55EW5G modell), a SuperSign integrált, szoftveralapú tartalom megoldásnak, valamint az ASSA ABLOY önműködő üveg tolóajtójának kombinációja révén született. Az integrált kijelzőnek köszönhetően eddig nem látott módon juttathatók el reklám- és marketingüzenetek az üzletbe lépő vásárlóknak, irodaházakban alkalmazva pedig a munkavállalók felé történő kommunikáció új eszközeként használható. A dél-koreai gyártó átlátszó OLED technológiája ideális megoldás az ASSA ABLOY által gyártott, edzett üvegből készülő, tartós és biztonságos automata tolóajtóihoz, hiszen úgy marad látható az, ami az üvegajtón túl van, hogy közben a kijelző a reklámok helyett akár hasznos információkat is szolgáltathat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.