4. Mit tehet az előfizető, ha egyértelmű, kifejezett nyilatkozattal jelezte, hogy nem fogadja el a szolgáltató módosítási ajánlatát, de a szolgáltató mégis megváltoztatja a szerződését?
Ha a szolgáltató a díjak változására irányuló kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatnak megfelelően annak ellenére megváltoztatja a szerződés feltételeit, hogy azt az előfizető nyilatkozattal visszautasította, akkor az előfizető jogvita rendezését kezdeményezheti a szolgáltatónál. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) csak a módosítás jogszerűségét vizsgálhatja, de az adott egyedi előfizetői szerződés sorsára a vizsgálat nem lesz kihatással, annak feltételeit nem változtathatja meg.
http://index.hu/tech/cellanaplo/2015/06/26/teleko…
Magyar Telekomnál személyes lemondást kértem. Kristóf, az ügyintéző közli, persze nem kell elfogadnom, csak akkor felmondom a szerződést. Írásos nyoma nincs a dolognak, valszeg evvel csak az időmet pazaroltam. Levél megy tehát a Telekomnak, copy megy az NMHH-nak. Miért kell ilyen aljasul viselkednie egy nagy cégnek? Az ilyen tüskék mindig megmaradnak.
Most tettem le a telefont a Telenorral.
Nem fogadtam el semmilyen módosítást vagy jóváírást és javaslom ti se fogadjatok el semmit, így a szerződésem marad a régi.
A következőket ajánlották fel:
– Deezer zenehallgatás ingyen (3 hónapra, majd nekem kellene lemondani (havi 1200ft)). Kösz nem.
– Ingyenes csomagváltás (MyTariff-ra) Kösz nem.
– Jóváírás, hogy a havidíj a régi marad. (Az sms díjam meg 3-ftot emelkedik) Kösz nem.
– Türelmemet kérte majd, közölte, hogy "az Ön esetében minden marad a régiben, semmilyen emelést nem eszközölünk." Kösz viszhall.
Először csomag váltottam, de meggondoltam magam.
All in S csomagban voltam, és vagyok most is mindenféle változtatás nélkül!