Szerződést módosítana a szolgáltatód: fordulj az NMHH-hoz

3

NMHH4. Mit tehet az előfizető, ha egyértelmű, kifejezett nyilatkozattal jelezte, hogy nem fogadja el a szolgáltató módosítási ajánlatát, de a szolgáltató mégis megváltoztatja a szerződését?

Ha a szolgáltató a díjak változására irányuló kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatnak megfelelően annak ellenére megváltoztatja a szerződés feltételeit, hogy azt az előfizető nyilatkozattal visszautasította, akkor az előfizető jogvita rendezését kezdeményezheti a szolgáltatónál. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) csak a módosítás jogszerűségét vizsgálhatja, de az adott egyedi előfizetői szerződés sorsára a vizsgálat nem lesz kihatással, annak feltételeit nem változtathatja meg.

3 thoughts on “Szerződést módosítana a szolgáltatód: fordulj az NMHH-hoz

  1. Magyar Telekomnál személyes lemondást kértem. Kristóf, az ügyintéző közli, persze nem kell elfogadnom, csak akkor felmondom a szerződést. Írásos nyoma nincs a dolognak, valszeg evvel csak az időmet pazaroltam. Levél megy tehát a Telekomnak, copy megy az NMHH-nak. Miért kell ilyen aljasul viselkednie egy nagy cégnek? Az ilyen tüskék mindig megmaradnak.

  2. Most tettem le a telefont a Telenorral.
    Nem fogadtam el semmilyen módosítást vagy jóváírást és javaslom ti se fogadjatok el semmit, így a szerződésem marad a régi.
    A következőket ajánlották fel:
    – Deezer zenehallgatás ingyen (3 hónapra, majd nekem kellene lemondani (havi 1200ft)). Kösz nem.
    – Ingyenes csomagváltás (MyTariff-ra) Kösz nem.
    – Jóváírás, hogy a havidíj a régi marad. (Az sms díjam meg 3-ftot emelkedik) Kösz nem.
    – Türelmemet kérte majd, közölte, hogy "az Ön esetében minden marad a régiben, semmilyen emelést nem eszközölünk." Kösz viszhall.

    Először csomag váltottam, de meggondoltam magam.

    All in S csomagban voltam, és vagyok most is mindenféle változtatás nélkül!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

IKT-konferencia: a digitális fejlődés egyszerre globális trend és kihívás

pén jún 19 , 2015
A digitális fejlődés egyszerre globális trend és kihívás, a technológia nem ismeri a határokat, és nem érdeklik Európa gazdasági növekedéssel kapcsolatos problémák – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója csütörtökön, az Információs Társadalom Parlamentje plenáris ülésén. Hozzátette: az egyes országok hozzáállását tükrözi, hogy Európában a termelékenység-növekedés harmincegy százaléka származik […]
Christopher Mattheisen

Friss, ropogós