Szeptemberben is folytatódott a digitális átállás

teveA megközelítőleg 4,1 millió magyarországi háztartásban több mint 3,4 millió előfizetéses televíziós szolgáltatást vesznek igénybe. A fennmaradó közel 700 ezer háztartás túlnyomó zömében a tető- vagy szobaantennával fogható digitális földfelszíni sugárzású adásokat néznek. Szeptemberben, a szolgáltatók előfizetőinek 68,9 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat. A digitális előfizetéseken belül szeptemberben 1 084 ezerről 1 096 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma. A vezeték nélküli (műholdas, parabola antennával fogható) szolgáltatást 902 ezren vették igénybe, a MinDig TV Extra szolgáltatásnak pedig 120 ezer előfizetője volt a hónap végén.

A vizsgált hónapban, a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint, 35,4 százalékról 35,7 százalékra nőtt a digitális kábeltévére vagy IPTV-re előfizetők aránya. A vezeték nélküli előfizetések részesedése 33,3 százalék szeptemberben, az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya ebben a hónapban 31,1 százalék. A teljes, becsült piacra vonatkozóan és valamennyi technológiát figyelembe véve a UPC a piacvezető, piaci részesedése 26,2 százalék, a második a Magyar Telekom, amelynek piaci részesedése 24,2 százalék, a harmadik a DIGI, piaci részesedése a vizsgált hónapban 22,9 százalék volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Bő két internetadónyi árbevételre számít az Euronics

ked nov 4 , 2014
Év végére 50,5 milliárd forintos árbevételt vár az Euronics műszaki áruházláncot üzemeltető Vöröskő Kft., ami 18 százalékos bővülés az előző évhez képest, és mintegy tíz százalékkal meghaladja az év eleji várakozásokat – tájékoztatta a társaság az MTI-t. A 1színtisztán magyar tulajdonú műszakicikk-kereskedelmi vállalat piaci részesedése meghaladja a 23 százalékot. Az […]

És még ez is...