Átlagosan naponta húszezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90 százalékát a négy fal között töltjük. A magyar SOL-ONE erre a problémára kínál megoldást egy exkluzív dizájnnal bíró, okostelefonnal irányítható levegőminőség javító eszközzel. A startup nemrégiben több mint százmillió forint befektetést kapott, a közelmúltban megállapodott egy németországi viszonteladóval, illetve megjelent jelentős bemutatótermekben.
Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés a magyar fejlesztésű prémium kategóriás okosotthon eszköz, a SOL-ONE iránt. A beltéri levegőminőség javítók „Apple-je” 2016-ban egy nemzetközi közösségi finanszírozási kampány keretében lépett piacra. Azóta elindult a sorozatgyártás és nemrégiben több mint százmillió forintos befektetést kapott a startup, a főként egészségügyi területen aktív Septem Lute Kft.-től. A tőkeinjekciónak köszönhetően elindult a nemzetközi építkezés: a gyártó cég több külföldi bemutatón és szakmai kiállításon is részt vett a közelmúltban, valamint egyedüli magyar cégként bekerült több külföldi prémium kategóriás lakberendezési referencia üzletbe és bemutató terembe, többek között a Fancy, a B8TA vagy a TrueForm egységeibe.