Miközben tudjuk, hogy a mesterséges intelligenciának (AI) meghatározó szerepe lesz a jövőben mind az üzleti mind a magánéletben, az új megoldások időbeni bevezetését a szakemberek hiánya korlátozza. Pedig óriási üzletnek ígérkezik a technológia, az IDC amerikai piackutató cég öt éves távlatban világszerte már egy közel százmilliárd dolláros üzletet jövendöl. Az idén mintegy 36 milliárd dolláros piacon osztozhatnak az üzleti szereplők. A legtöbb hazai vállalkozás is most ismerkedik még a mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségével, ezért itthon még csak kezdeti fázisban van az első mesterséges intelligencia alapú szolgáltatások bevezetése. Az EY tapasztalata szerint Magyarországon sok cégvezető tart attól, hogy nem tudja hatékonyan felkészíteni vállalatát a változásra. Ez gyakran alapul korábbi, elakadt projekteken, vagy az új technológiával kapcsolatos ismeretek és tapasztalat hiányán — írja a digitrend-i.
Next Post
ITM: mindenki szerezze meg a szükséges digitális kompetenciákat az iskolákban
ked okt 15 , 2019
És még ez is...
-
2021. április 8.
A Google Pay Magyarországra ért
-
2021. szeptember 10.
Örömhír a magyarországi androidosoknak
-
2014. március 26.
E-egészségügy: Magyarország nincs az élbolyban
-
2014. szeptember 26.
A Budapest TukTuk a Dell Venue 8 tabletet választotta
-
2023. október 14.
Mesterséges intelligencia kerül az italautomatákba