Svédországban a karácsonyi ajándékokat robot csomagolja… ma még az embereknek


Az advent heteiben YuMi, az ABB együttműködő kétkarú robotja gyakran feltűnik majd a svéd televízióban. A Media Markt YuMit választotta karácsonyi kampánya reklámarcának, hogy felkeltse a vásárlói figyelmét. Karácsony előtt több olyan reklámfilmet is műsorra tűznek, amelyekben YuMi karácsonyi ajándékokat fog csomagolni. A filmszereplésen túl, YuMi Karácsony előtt a svédországi Média Markt 18 üzletében is megjelenik, hogy becsomagolja a vásárlók ajándékait. A reklámkampányban a Media Markt az ABB robotjának az „Ajándékcsomagoló” nevet adta.

„Az ABB-vel való együttműködésünk és YuMi a két fél technológia iránti lelkesedésére vezethető vissza” – mondja Mia Lund Hanusek, a svédországi Media Markt marketing igazgatója. „Az ajándékok becsomagolásában segédkező YuMi-t azért választottuk a reklámkampány főszereplőjének, hogy vásárlóink számára emlékezetes legyen, hogy nálunk vásároltak. A robot szerepeltetése arra is kiváló alkalmat teremt, hogy bemutassuk, mit tudnak a legújabb generációs robotok.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Karácsny: többet fogunk költeni, mint tavaly

sze dec 9 , 2015
A tavalyinál több pénzt fordítanak online vásárlásra a karácsonyi szezonban a magyarok az Extreme Digital, a MALL.HU és a Clickshop internetes áruházak forgalmi adatai szerint. A korábbi évek tendenciái alapján az online eladások a következő két hétben fogják elérni idei csúcsukat. A magyar internetes vásárlók átlagos költése folyamatosan emelkedik, derül […]
kosár, vásárló