Simon György a Yettel legújabb marketingigazgatója
Simon Györgyöt (képünkön) nevezték ki a Yettel lakossági marketingigazgatójának. A szakember szerint a valódi ügyfélélmény és értékteremtés képezi az üzleti siker alapja.
Simon több mint húsz év tapasztalattal rendelkezik az infokommunikációs szektor különböző területein. Pályafutása során számos iparági szerepkörben tevékenykedett, az elmúlt három évben pedig a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott, ahol a digitális lottójátékok fejlesztésére fókuszált. Innen tér most vissza a telekommunikáció világába, a Yettel Magyarország lakossági marketing igazgatói pozíciójába.
Közgazdászként a Budapesti Corvinus Egyetemen végzett. Érthetetlen, vagy nagyon is érthető módon, de valahogy kimaradt a Yettel közleményéből, hogy Simon elvégezte a Közép-európai Egyetem (CEU) személyre szabott executive MBA (Master of Business Administration) programját is. Mint írják, a szakember számára a folyamatos tanulás és a fiatalok támogatása, ennek szellemében egy évig középiskolai tanárként is dolgozott, ahol számvitelt oktatott. Vezetőként az együttműködésre és a pozitív munkakörnyezet kialakítására helyezi a hangsúlyt, mert meggyőződése, hogy ezek nélkül nem lehet tartósan sikeres csapatot építeni.
Tapasztalatai kiterjednek agilis működésű szervezetekre is, és bár otthonosan mozog a klasszikus marketingstratégiák világában, különös lelkesedéssel fordul az intelligens digitális megoldások felé. Hisz abban, hogy a valódi ügyfélélmény és értékteremtés képezi az üzleti siker alapját, ezért mindig nyitott új vagy innovatív megközelítésekre.
Elődjéről, a tavaly február középén kinevezett Kovács András Péter sorsáról nem szól a közlemény.
English summary
|