Simlis webáruházak, légy könyörtelen velük – ötödik epizód

webáruház reklamációNagyon megnőtt az online kereskedelem népszerűsége, ami azzal is járt, hogy a csalók is egyre fondorlatosabb eszközökkel próbálják megkárosítani az embereket az online csomagküldés kapcsán. A Packeta szakemberei összegyűjtötték a legjellemzőbb megtévesztési módszereket, és azt is, hogy védekezhetünk.

Ne nyugodjunk bele, ha nem azt kaptuk, amit vártunk!
Akkor is érhet még minket csalódás, ha a csomag rendben megérkezik az ajtónkhoz, de nem pont azt a terméket rejti, amit vártunk, hanem mondjuk egy olcsó utánzatot. A legjobb, ha már a kézbesítés előtt gyanút fogunk, például abból, hogy a vásárlás után kapott visszaigazoló email igénytelenül van megfogalmazva, esetleg gépi fordítóval írták. Ez esetben sajnos nagy az esélye, hogy a megrendelt termék nem olyan lesz, mint amit várunk. Érdemes ezt átvétel előtt ellenőrizni. Ha már átvettük a csomagot, és utólag derül ki a „turpisság”, akkor mindenképp az eladó webáruházon kell számonkérni. A csomagszállító cégeknek ugyanis nincs lehetőségük és joguk felülbírálni egy megrendelés valódiságát, vagy ellenőrizni csomag tartalmát. A kivétel, ha feltehetően a szállítás közben keletkezett a kár.


 

Next Post

Grafikusoknak és mérnököknek ajánlja új laptopját a Dell

hét ápr 18 , 2022
A Dell Technologies a Precision márka bevezetésének 25. évfordulóján bemutatta a Precision 5470-et, amely nem csupán az eddigi legnagyobb teljesítményű 14 hüvelykes laptopot, hanem a legkisebb és legvékonyabb is a világegyetemben. A Precision 5470 csak 1,47 kg, 12. generációs Intel Core H sorozatú processzoron alapuló laptopja. A készülék megfelel az […]
Dell Precision 5470

Friss, ropogós