Simlis webáruházak, avagy dolgoztassuk meg a hatóságokat – hatodik epizód

Juszticia jogNagyon megnőtt az online kereskedelem népszerűsége, ami azzal is járt, hogy a csalók is egyre fondorlatosabb eszközökkel próbálják megkárosítani az embereket az online csomagküldés kapcsán. A Packeta szakemberei összegyűjtötték a legjellemzőbb megtévesztési módszereket, és azt is, hogy védekezhetünk.

Éljen a jogaival, ha akarja 14 napon belül visszakérheti pénzét
Minden vásárlónak joga van ahhoz, hogy az Európai Unión belüli rendeléstől számított 14 napon belül mindenféle indok nélkül elálljon a vásárlástól és visszakapja a pénzét. Amennyiben nem járunk sikerrel, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatunk, külföldi webáruházakkal kapcsolatban pedig az Európai Fogyasztói Központ tud segíteni. Ha pedig bebizonyosodott, hogy becsapták, érdemes rendőrségi feljelentést tenni a webáruház ellen.


 

Next Post

Miket beszélnek? Riccardi: fogadjuk el a félelmet

ked ápr 19 , 2022
ShareTweetPinShareAz Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége konferenciáján, a SMART 2022 konferencián Pellegrino Riccardi interkulturális szakértő az előadásában azt vizsgálta, hogy a kulturális különbségek befolyásolják az emberek bizonytalansághoz és jövőhöz való hozzáállását. Az előadás legfontosabb üzenete, hogy fogadjuk el, értsük meg a bizonytalanságból és kiszámíthatatlanságból eredő félelmet. Legyünk nyitottak, kíváncsiak és bátrak, […]
Pellegrino Riccardi

És még ez is...