SIM-kártya mizéria: már javában tart az adategyeztetés a Telenornál

A Telenornál január 16-tól online, személyesen, és a 1220-as ügyfélszolgálati telefonon is elindult az adategyeztetés, minden ügyfelüket sms-ben értesítik a határidő lejárta előtt hatvan nappal. Az adategyeztetés problémamentes adatok esetén alig pár percet vesz igénybe. A Telenornál az adategyeztetést már hat hónappal az éves határidőt megelőzően is el lehet végezni. Kiemelték, hogy az adategyeztetés nemcsak a mobiltelefonokban található hanghívásra képes SIM-kártyákat érinti, hanem minden, nem hívásra szolgáló eszközben – riasztóban, modemben, mérőórákban, meteorológiai állomásban – található SIM-kártyát is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

SIM-kártya mizéria: januárban startol az adategyeztetés

csü jan 25 , 2018
A Vodafone a feltöltőkártyás ügyfelek SIM-kártyáinak adategyeztetése a törvényi kötelezettségnek megfelelően még januárban elkezdődik. Az ügyfeleket a Vodafone hetekkel a SIM-kártyák lejárati ideje előtt értesíti és emlékezteti az adategyeztetési kötelezettségükre, amit megtehetnek személyesen, online, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Az egyeztetési határidő minden esetben a szerződés aláírásának dátuma, a januárban […]