A SAP szoftverei egyre népszerűbbek luxus, és a divat világában. SAP-t használ például a Burberry, a Ferragamo, az Ultrafemme, illetve a világ márkázott farmereinek 63 százalékának előállításában is szerepet játszanak ilyen megoldások. Legutóbb az il Bacio bízta a törzsvevői programjának kezelését is az SAP-ra. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők regisztrálását, különböző kategóriákba rendezését, ezáltal az üzleti elképzeléseknek megfelelő, kedvezmény és szolgáltatásrendszer feltételeinek kialakítását. A luxusáruház tervei között szerepel étterem nyitása, online értékesítés, a gyártók logisztikai rendszereivel való összekapcsolódás, a vállalatirányítási szoftver biztosította átláthatóság mellett.
És még ez is...
-
2020. szeptember 10.
A járvány az ügyfélkapu használatára szorította a népeket
-
2016. január 5.
Nagyon okos otthon: jön az LG SmartThinQ Hub
-
2015. szeptember 15.
Az LG az okosotthonokra hajt
-
2019. szeptember 12.
Idén is kétszámjegyű növekedést tervez az SAP
-
2012. április 2.
E-számla: fókuszban a kkv-k