SAP: jelenetek egy luxusáruházból

A SAP szoftverei egyre népszerűbbek luxus, és a divat világában. SAP-t használ például a Burberry, a Ferragamo, az Ultrafemme, illetve a világ márkázott farmereinek 63 százalékának előállításában is szerepet játszanak ilyen megoldások. Legutóbb az il Bacio bízta a törzsvevői programjának kezelését is az SAP-ra. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők regisztrálását, különböző kategóriákba rendezését, ezáltal az üzleti elképzeléseknek megfelelő, kedvezmény és szolgáltatásrendszer feltételeinek kialakítását. A luxusáruház tervei között szerepel étterem nyitása, online értékesítés, a gyártók logisztikai rendszereivel való összekapcsolódás, a vállalatirányítási szoftver biztosította átláthatóság mellett.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Biztos állás a két nyelven beszélő szerszámoknak

sze dec 11 , 2013
A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC – Shared Service Center) továbbfejlődését mind erőteljesebben akadályozza az, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország szerint a szolgáltatóközpontok nagyfokú nemzetközi beágyazottsága folytán a leendő szakemberekkel szemben támasztott legfontosabb követelmény az angol, valamint egy további európai nyelv biztos […]

Friss, ropogós