Robotikában lát fantáziát a Xerox

r2d2-robotA Xerox jelentős beruházásokat hajt végre az intelligens, szoftver-vezérelt eszközök fejlesztése területen. Robotizált folyamatmenedzsment megoldásaikkal arra törekszenek, hogy a felhasználók egyszerűbbé, gyorsabbá és eredményesebbé tehessék az üzleti folyamataikat. A Xerox Automated Intelligence szoftver többek között az adatfeldolgozás automatizálásában képes segítséget nyújtani. Ezt arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján folyamatosan frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá alkalmas arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak, többek között ügyfélszolgálatokon, vagy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szervezeteknél.

A Xerox Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Például a beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Csatlakozz okosan: így lesz biztonságban a telefonod II.

csü aug 25 , 2016
Mivel a telefonunk egyre inkább az életünk központi egységévé válik, egyre bizalmasabb adatokat, fájlokat tárolunk rajta. Ezért fontos, hogy a biztonsági intézkedések lépést tartsanak a fejlődéssel. Íme, egy újabb tipp, hogyan előzheted meg, hogy feltörjék a telefonodat. Akármennyire is csábító az ingyen wifi, mindig figyelj arra, hogy nyilvános hálózaton ne lépj […]
wifi