Robot intelligenciát az irodákba!

robotA Xerox legújabb, robotizált folyamatmenedzsment megoldásai – a Xerox ClearSight Automated Intelligence és a Xerox ClearSight Case Management – arra tesznek kísérletet, hogy a nagy leterheltséggel járó, sok időt igénylő, manuális adminisztrációs teendők alól felszabadítsák a dolgozókat, akik ennek köszönhetően a magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak. (Már, ha ki nem rúgják őket, mert egyrészt így hamarabb térül meg a szoftver bevezetése, másrészt nem is igazi főnök, aki nem rúg ki, nem tart rettegésben alkalmazottat. A -szerk- megj.)

A Xerox ClearSight Automated Intelligence elnevezésű szoftver az adatfeldolgozásban nyújt segítséget. Arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá képes arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak.

A Xerox ClearSight Case Management szoftver a telefonon, online úton beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.