mínuszos.hu

Ráncfelvarrás a K&H e-banknál

ZX-81

 

Jelenleg minden kkv ügyfél és a lakossági ügyfelek több mint fele használja a K&H e-bankot. Mostantól már mobilbankon és a megújult e-bankon keresztül is intézhetik pénzügyeiket a bank ügyfelei. Az új csatornák jelentősen megváltoztatták az ügyfelek bankolási szokásait és elvárásait: gyorsaságot és rugalmasságot várnak el minden területen. Az egyszerűbb banki tranzakciókat már többségében maguk intézik, de komolyabb pénzügyi döntésekkel a tanácsadókhoz fordulnak – állítja Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese. Az e-bank megújításakor a K&H két fontos szempontot tartott szem előtt: legyen egyszerűbb és ezzel gyorsabb a használata, valamint több, az ügyfelek számára fontos információt lehessen elérni. Az új funkciók közül a két évre visszatekinthető számlatörténet, az egyedileg elnevezhető és sorba rendezhető számlák, valamint a több tranzakció együttes jóváhagyása számíthat a legnagyobb népszerűségre az ügyfelek körében. Az új verzióban bővült a hozzáférhetőség lehetősége: már több felhasználó is elérhet egy számlát, így a társ-számlatulajdonosok is használhatják az e-bankot. A vállalati ügyfelek a különböző számláikra eltérő jogosultságot adhatnak meg kollégáiknak, de azt is beállíthatják, melyik munkatárs milyen tranzakciókat végezhet el.

K&H mobilbank

Új szolgáltatásként vezette be a K&H az iOS és android okostelefonokon elérhető mobilbanki megoldását. A K&H honlapjáról valamint a Google Play áruházból és az Apple store-ból is ingyenesen letölthető alkalmazás navigációval kiegészített ATM-, fiók- és széfkereső szolgáltatást kínál.

Exit mobile version