Indiában 3,39 millió személyi számítógépet (beleértve az asztali számítógépeket, laptopokat és munkaállomásokat) szállítottak ki az idei második negyedévben, ami 7,1 százalékkal több az egy évvel korábbinál.
Az International Data Corporation (IDC) amerikai informatikai és távközlési piackutató vállalat közlése szerint a növekedés az asztali PC-k esetében 5,9 százalék, a laptopoknál 7,4 százalék, a munkaállomásoknál pedig 12,4 százalék volt. A PC-eladások a fogyasztói szegmensben 11,2 százalékkal nőttek, a negyedik egymást követő negyedévben jegyeztek föl éves bővülést, míg a kereskedelmi szegmensben 3,5 százalék emelkedést regisztráltak éves szinten. A piaci részesedés alapján a HP listavezető volt 31,7 százalékkal, ami emelkedés a tavalyi második negyedévi 31,1 százalékról. A második helyen álló Lenovo piaci részesedése 16,2 százalékról 17,5 százalékra nőtt. A harmadik helyen a Dell Technologies állt 14,8 százalékkal, ami viszont csökkenés a tavalyi második negyedévi 15,3 százalékkal összevetve.