Profilt tisztít a Microsoft

 

Az Ericsson megállapodott a Microsofttal annak TV-megoldásokat kínáló Mediaroom üzletágának felvásárlásáról. Az új akvizíció révén az Ericsson piaci részesedése több mint 25 százalékosra nő az IPTV és a többképernyős megoldások terén, így a vállalat a szektor vezető szállítójává válik.  Az Ericsson úgy véli, hogy a TV-fogyasztók folyamatosan változó viselkedése minden eddiginél gyorsabban fejlődik. Az innováció sebessége és az intelligens megoldások hajtják előre a bárhol élvezhető TV-adás (TV Anywhere) kínálatát. A fejlődéshez az szükséges, hogy a tartalomgazdák, a műsorszórók, a TV-szolgáltatók és a mobilszolgáltatók újragondolják az ajánlataikat. A Mediaroom, melynek központja a kaliforniai Mountain View-ban található, világszerte több mint 400 embert alkalmaz. A globális IPTV-piac a becslések szerint 2013-ban eléri a 76 milliós előfizetőszámot és 32 milliárd dolláros bevételt, 2015-re pedig 105 millió előfizetőt és 45 milliárd dolláros összbevételt. A tranzakció lezárása 2013 második felében várható, ám a megállapodás a szokásos szabályozási jóváhagyásoktól és egyéb feltételektől függ. A Mediaroom a Támogatási Megoldások üzletágba épül be.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.