Piacélénkítő szereplő lett a kuponpiacon a GVH

eMag kuponA háromezer forintos kuponokat a tervezett egymilliárd forint helyett 1,1 milliárd forint értékben váltották be az ügyfelek az eMAG-nál a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közreműködésével megvalósult akció keretében – közölte az online kereskedő. Az utalványokat a vállalat a GVH-val 2021 májusában kötött megállapodása keretében küldte ki azoknak az ügyfeleknek, akik az előző 12 hónapban bármilyen értékben a kereskedőtől vásároltak. A kuponokat fél évig lehetett beváltani legalább bruttó tízezer forintos kosárérték elérése esetén; tavaly június eleje és december közepe között összesen 350 ezer ügyfél élt a lehetőséggel. Azt nem ismertették, hogy összesen mennyi ügyfelüknek küldték ki a nagyvonalú háromezer forintos kupont. “Az utalványok felhasználása közel kétmilliárd forintos forgalmat generált a termékeiket piacterünkön értékesítő társaságoknak, így számos hazai kis- és középvállalatnak” — közölte Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hyalomma: ismét a lakosság közreműködését kérik az ökológusok

szo márc 26 , 2022
Ismét a lakosság közreműködését kérik az Ökológiai Kutatóközpont (ÖK) munkatársai Hyalomma kullancs hazai terjedésének felmérésében. Az ELKH ÖK 2021-ben indította el programját, amelyben a kutatók a lakosság bevonásával térképezik fel a Magyarországon nem őshonos kullancsok hazai terjedését. A felmérés során eddig két alkalommal sikerült megfigyelniük az Európában is egyre gyakrabban […]
Ökológiai Kutatóközpont

Friss, ropogós