Pénzéhesek az adathalászok

A Kaspersky Lab friss tanulmányából az derül ki, hogy a kiberbűnözők egyre keményebben és meglepőbb eszközökkel támadják a felhasználókat és a nagyobb pénzügyi szervezeteket. A bűnözők leggyakoribb eszköze a hamis banki és pénzügyi oldalak utánzása. Az elmúlt évben az adathalász támadások pontosan 31,45 százaléka irányult neves bankok, online áruházak és e-fizetési rendszerek ellen, ami 8,5 százalékos növekedést mutat az ezt megelőző évhez.  A csalók a nagyobb, hatalmas adatbázissal rendelkező vállalatok márkaneveit használják, amellyel még jobban növelhetik a támadások erejét. A kiberbiztonsági cég kutatása szerint az összes pénzügyi adathalász támadás során mindössze 25 banki szervezetnek használták a nevét. Ezek között a „kedvenc” fizetési rendszerek között megtalálhatóak a PayPal, az American Express, a Master Card, valamint a Visa oldalai, amelyek a teljes pénzügyi adathalász támadások 88,3 százalékát tették ki.

Adathalász célpontok

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Szöllősi pályacsúcs: három nap alatt 25 tárgyalás

sze ápr 9 , 2014
A „Misszió a Növekedésért” rendezvénysorozatot 2011-ben indította Antonio Tajani, az Európai Bizottság ipar- és vállalkozáspolitikáért felelős alelnöke azzal a céllal, hogy az európai vállalatok európai és azon túl nyúló üzleti kapcsolatait támogassa. Az azóta eltelt időben 17 országban tartottak rendezvényeket, amelynek során gazdaságpolitikai konferenciákat és nemzetközi üzletember találkozókat rendeztek. A […]

Friss, ropogós