mínuszos.hu

Pénz nem számít, ha a médiafogyasztásról van szó

televizióAz EY felmérése szerint a digitális szolgáltatásokat épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot, ezért fel sem merül, hogy lemondjanak róla – magyarázták az előfizetések népszerűségét. Nem befolyásolják a média- és tartalomfogyasztási szokásokat a gazdasági nehézségek. Az internet, tévé és streaming előfizetések népszerűsége az emelkedő díjak ellenére nem csökkent tavalyhoz képest. A közlemény szerint a megkérdezetteknek mindössze 16 százaléka véli úgy, hogy drágák az internet, a tévé és a streaming előfizetések.

Váltásra inkább a hálózat megbízhatatlansága adhat okot, 26 százaléknak voltak már ilyen gondjai. A mobilinternet fennakadásairól ennél is többen, 29 százaléknyian számoltak be, a streaminggel szemben pedig az áttekinthetetlenül nagy kínálat és az érdektelen tartalmak a leggyakoribb kifogás. A fogyasztói visszajelzések alapján az EY szakértői úgy vélik, hogy a szolgáltatóknak hibátlan hálózatot kell üzemeltetniük, mert az infláció ellenére sem az árverseny dönt, sokkal inkább az ár-érték arányok különbsége. A háztartások 36 százaléka akár többet is fizetne a magasabb színvonalért.


 

Exit mobile version