Pályacsúcsot döntött az MKB Bank

Pereczes János MKB Bank

Pereczes János MKB BankA márciusban rekordidő alatt bevezetett digitális ügyfélhívó rendszer sikerének köszönhetően további hét bankfiókkal bővül azon MKB fiókok listája, ahol elérhetővé válik a digitális időpontfoglalás és sorban állás. A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása és az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása. A rendszer fejlesztésével immáron tizenegy bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is. A Linistry Kft-vel közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankba hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni — jelentette ki Pereczes János, a bank digitális üzletfejlesztési igazgatója.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Fel!