Pályacsúcsot döntött az MKB Bank

Pereczes János MKB BankA márciusban rekordidő alatt bevezetett digitális ügyfélhívó rendszer sikerének köszönhetően további hét bankfiókkal bővül azon MKB fiókok listája, ahol elérhetővé válik a digitális időpontfoglalás és sorban állás. A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása és az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása. A rendszer fejlesztésével immáron tizenegy bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is. A Linistry Kft-vel közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankba hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni — jelentette ki Pereczes János, a bank digitális üzletfejlesztési igazgatója.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A GVH végre vizsgálja a műsorszolgáltatás és -terjesztés piacát

ked jún 9 , 2020
Ágazati vizsgálatot indít a műsorszolgáltatás és -terjesztés piacán a versenyhivatal. A közleményben kifejtették, ez esetben a kisebb műsorterjesztő szolgáltatóknak magasabb költségeik keletkeznek, ami versenyhátrányt jelenthet számukra, torzulhat a verseny, a hazai fogyasztók választási lehetősége kevesebb szolgáltatóra, rosszabb ár-érték arányú programcsomagokra korlátozódhat. Rámutatnak arra, a műsorterjesztő vállalkozások programcsomagokba szerkesztik a műsorszolgáltatóktól […]
GVH

Friss, ropogós