Összeszűrte a levet a POSSIBLE és a Google

 

Az egyezség lelke a Wildfire program, amely közösségi média felületeket köt össze. A Wildfire segítségével a hirdetők egyszerre menedzselhetik Facebook, Google+ és Youtube kampányaikat. Hamarosan a LinkedIn-nel is bővül a lista. A “sajtóanyag” szerint a megállapodásnak köszönhetően a Carnation Group még könnyebben lesz képes lépést tartani azokkal a technológiai innovációkkal, amelyek az iparágat globális szinten formálják. Magyarra lefordítva: a Wildfire arra szolgál, hogy az ezen közösségi oldalakon egyszerre tudjanak kampányokat menedzselni, platformokat átívelő statisztikákat hívhassanak le, illetve ezen tapasztalatok alapján optimalizálni tudják a kampányokat — mondta el érdeklődésünkre Dániel Bálint a Carnation Group international menedzsere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

És mi van a macskás alkalmazottakkal?

csü aug 1 , 2013
  A Ustream Hungary Kft. a 120 alkalmazottjának 1700 négyzetméter irodaterületet bérelt az Andrássy úti Párisi Nagyáruházban.  Fehér Gyula, a bérlő társaság alapító tulajdonosa a speciális igényekről elmondta, hogy ötven kerékpárnak kértek tárolót, legyen hely az alkalmazottak kutyáinak, amúgy pedig a környéken legyenek jó éttermek. Mindezt inspiráló környezetnek nevezte a […]
ZX-81