Országos tréningsorozatot indít a Google és az MTÜ

igyutatunk.huA turisztikai vállalkozások versenyképességének fokozása érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) novemberben hat állomásos, országos ingyenes tréningsorozatot indít a Google Magyarországgal partnerségben.

A képzések elindítását, a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia megújítását az ügynökség által tavasszal végzett felmérés eredménye indokolja, amiből kiderült, hogy jelentős igény mutatkozik a digitális készségek fejlesztése iránti az ágazat szolgáltatói, elsősorban a kkv-k körében. Az MTÜ és a Google Magyarország gyakorlatcentrikus, belépő- illetve haladó szintű novemberi tréningjeire Budapesten, Nyíregyházán, Veszprémben, Pécsett, Szegeden és Zalaegerszegen kerül sor. A Digitális vendégszerzés – alapoktól a műhelytitkokig elnevezésű képzések célja, hogy a résztvevők készségszinten legyenek képesek a Google digitális marketing- és értékesítési, valamint webanalitikai eszközeit közvetlen vendégszerzésre használni.

Elsajátíthatják azt is, hogyan juthatnak az egyes közösségi médiaplatformokat használva kisebb ráfordítással több közvetlen foglaláshoz. A résztvevők azt is megtudhatják, hogyan támogatja mindezt a turisztikai piac elemzését és az adatalapú árképzést segítő Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) Iránytű-alkalmazása.

Könnyid László, az MTÜ vezérigazgatója elmondta: az MTÜ elkötelezett, hogy segítse a vendéglátók, attrakció üzemeltetők, valamint a magán és egyéb szálláshelyek, különösen a legkisebb, családi tulajdonban lévő szolgáltatók közvetlen forgalomszerzését, a lehető legmagasabb közvetlen bevétel elérését, hogy csökkenjen függőségük a nagy szállásfoglaló platformoktól. A most útjára induló tréningsorozatnak külön aktualitást ad az Európai Bíróság friss döntése, amelyben kiállt az online szállásfoglaló platformokkal szemben a vállalkozások szabad árképzéshez való joga mellett.

A vezérigazgató megjegyezte, a magyar turisztikai ágazat NTAK révén meglévő nemzetközi versenyelőnyének kiaknázása elképzelhetetlen anélkül, hogy a szolgáltatók megfelelő szintű jártasságot szerezzenek az online marketing- és értékesítési eszközök használatában, és ezzel az adatvezérelt működés és az adatalapú tervezés napi rutinjuk részévé váljon. Az MTÜ célja, hogy az ágazat valamennyi szereplőjét – tevékenykedjen akár a szálláshely-szolgáltatásban, a vendéglátás területén, az attrakció vagy a fürdőszektorban – támogassa ennek elsajátításában, hiszen ez az egész ágazat versenyképességét erősítheti.

A képzésekre a hazai szolgáltatók a www.igyutazunk.hu oldalon jelentkezhetnek.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Apple Q4: iPhone rekordbevétel

sze nov 6 , 2024
Az Apple bejelentette a 2024. szeptember 28-án véget ért negyedik üzleti negyedévének pénzügyi eredményeit. A vállalat 94,9 milliárd dolláros negyedéves bevételt ért el, ami hat százalékkal magasabb az előző év azonos időszakához képest, az egy részvényre jutó negyedéves hígított eredmény pedig 0,97 dollár volt. Az egy részvényre jutó hígított eredmény […]

És még ez is...