Ördöngős csoportmunka tippek III.

 

Könnyítsük meg a dokumentumok kezelését! Az intenzív csapatmunka során hihetetlen mennyiségű dokumentumváltozatok gyűlhetnek össze. A megfelelően kiválasztott csoportmunka-eszköz kezelni tudja a felesleges verziók tömegeit. Egy korszerű megoldásban olyan különféle funkciók könnyíthetik meg az alkalmazottak közös munkáját, mint a beépített verziókövetés, a dokumentumok módosítására figyelmeztető e-mailek, a szövegekhez fűzhető megjegyzések, a dokumentumok életciklusát lefedő munkafolyamatok és a hatékony keresőfunkciók, amelyekkel a felhasználók megtalálhatják a legfrissebb verziókat. Az is egyszerűsíti a dokumentumok kezelését, ha egy bejegyzés alatt tárolhatunk több összetartozó anyagot, például árajánlatokat vagy egy-egy szerződés elemeit.
(Folytatjuk.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az Invitel kiesett a 112-es segélyhívó tenderéből

vas nov 4 , 2012
  A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) cáfolta azokat a sajtóértesüléseket, amelyek szerint az Invitel nyerhet a 112-es segélyhívó informatikai háttérberuházására kiírt pályázaton. A cég nincs a tender utolsó fordulójába jutott szállítók között – szögezték le az MTI-hez eljuttatott közleményükben. A KIFÜ szerint a félreértést az okozhatta, hogy jelenleg két […]

Friss, ropogós