Online számálázóval segíti a Budapest Bank a kisvállalkozókat

A Budapest Bank a Budapest Pénzügyi Asszisztens bevezetésével a bankszektorban az elsők között nyújt a kisvállalatok számára online számlázási szolgáltatást.

A hazai kkv-k és mikrovállalkozások életében 2020 júliusa valódi fordulópontot jelenthet: ezután a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) minden belföldi adóalany, tehát már a legkisebb vállalatok részéről is megköveteli a kötelező adatszolgáltatást. Felismerve a kisvállalkozásokat érintő komoly és aktuális kihívást, a Budapest Bank csoport úgy döntött, hogy teljesen új területre lép, és a bankszektorban az első között fejleszt online számlázóprogramot. A Budapest Pénzügyi Asszisztens nem csak számlakiállításra és küldésre alkalmas, hanem később Budapest Bank ügyfélként a számlákat, a hozzájuk tartozó pénzmozgásokkal együtt, egy helyen lehet majd kezelni. Ezzel a különleges fejlesztéssel lehetőség nyílik arra, hogy egy rendszerben, online legyen kezelhető a bejövő számlák kifizetése, illetve a kimenő számlák fizetettségének nyomon követése is. A számlázó használatával ráadásul a NAV bejelentési kötelezettség is könnyen teljesíthető, hiszen a program – aktiválás után – a kiállított számlákat automatikusan elküldi az adóhatóságnak. A könyvelők számára is könnyebbséget jelent a számlázó használata, mert azonnal értesítést kapnak a számlázásról, így naprakész információival rendelkezhetnek a cég pénzügyeiről.

A Budapest Pénzügyi Asszisztenst már teszteli a bankcsoport, hamarosan minden hazai vállalkozás díjmentesen, egy egyszerű online regisztráció után igénybe veheti, Budapest Bank ügyfélként pedig a bankszámla is beköthető lesz a számlázórendszerbe. A szolgáltatás az elkövetkezendő hónapokban folyamatosan újabb fejlesztéseket kap, többek között elérhető lesz mobilapplikáció formájában is. A szolgáltatást a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. biztosítja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.