mínuszos.hu

Online kupon piac: kétmilliárdos növekedés

ZX-81

 

Tavaly 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított Magyarországon 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac, míg az azt megelőző évben 4,5 milliárd. Ez közel 45 százalék növekedés. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET kutatásából. Az elmúlt év végén a bónusz/kupon piac általános kínálatú szereplőinek száma 19 volt, azonban ez a szám 2012 elején még harminc felett mozgott. Mivel a legtöbb mért adat vonatkozásában (ajánlatszám, eladott bónusz-/kuponszám, árbevétel és így tovább) egyértelműen látható, hogy az élbolyba tartozó három oldal teljesítménye kiemelkedő a többiekhez képest – a teljes piac hetven százalékát uralják. (További részletek itt!)

Exit mobile version