Online kupon piac: kétmilliárdos növekedés

 

Tavaly 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított Magyarországon 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac, míg az azt megelőző évben 4,5 milliárd. Ez közel 45 százalék növekedés. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET kutatásából. Az elmúlt év végén a bónusz/kupon piac általános kínálatú szereplőinek száma 19 volt, azonban ez a szám 2012 elején még harminc felett mozgott. Mivel a legtöbb mért adat vonatkozásában (ajánlatszám, eladott bónusz-/kuponszám, árbevétel és így tovább) egyértelműen látható, hogy az élbolyba tartozó három oldal teljesítménye kiemelkedő a többiekhez képest – a teljes piac hetven százalékát uralják. (További részletek itt!)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Áprilistól Magyarországon az új GALAXY Camera

pén márc 1 , 2013
  A Samsung GALAXY Camera (Wi-Fi) a GALAXY Camera sorozat legújabb tagja, amely az eredeti GALAXY Camerához hasonlóan a legkorszerűbb fényképezési technológiákat kombinálja az Android 4.1 (Jelly Bean) operációs rendszerrel és a kétsávos Wi-Fi-vel, jelentősen leegyszerűsítve a fényképek készítését, szerkesztését és megosztását. Az újdonság a 3G/4G csatlakozás kivételével a GALAXY […]

Friss, ropogós