Online is egyeztethetik adataikat a feltöltőkártyás ügyfelek

Már online is egyeztethetik adataikat a személyes ügyintézés mellett a feltöltőkártyás ügyfelek a Telenornál és a Magyar Telekomnál, rövidesen a Vodafone is biztosítja ezt a lehetőséget. Az egyeztetésre a törvényi szabályozás szigorodása miatt van szükség június 30-ig. A szolgáltatók sms-t küldenek az ügyfeleknek a teendőkről.

A Telenor közleménye szerint azoknak, akik az üzletekben szeretnék intézni az adategyeztetést, javasolják a legkevésbé forgalmas, hétköznap 11 és 15 óra közötti időszakot. A Magyar Telekomnál is lehetőség van online egyeztetésre a feltöltőkártyás ügyfeleknek, és a távközlési cég tájékoztatása szerint kedvezménnyel is ösztönzi erre ügyfeleit. A c azt közölte, hogy adategyeztetésre minden feltöltős SIM-kártya esetében szükség van, amelyet személyazonosító okmányokkal a telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen az üzletekben, valamint hamarosan online felületen is lehet intézni.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hétfőn felhívta a figyelmet, hogy június 30-ig kell azonosítaniuk a feltöltőkártyás előfizetőket a mobilszolgáltatóknak, mivel a törvény szerint megszűnik az az előfizetés, amelyik esetében az adategyeztetés nem történik meg határidőig. A hatóság és a mobilszolgáltatók is adategyeztetés elnevezésű aloldalakat hoztak létre weboldalaikon, ahol részletes információ található az adategyeztetésről, a személyazonosságot igazoló ellenőrzésről.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország

sze máj 10 , 2017
A UPC Magyarország előfizetéseinek száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1,945 milliót. Az előző évhez viszonyított teljes árbevétel-növekedés pedig 11 százalékos emelkedést mutat. Az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest 11 százalékos árbevétel-növekedést produkált a UPC Magyarország. A kiemelkedő teljesítményt a dinamikusan […]