Az eladók 97 százaléka az internetes apróhirdetési oldalakon adja fel hirdetését, mindössze 15 százalékuk fordul nyomtatott verzióhoz – közölte az apród.hu portál hétfőn a 2 500 fő részvételével készített online kutatásának megállapítását. A keresgélők 83 százaléka az online felületeken kezdi a nézelődést, és mintegy harmaduk az aukciós portálok kínálatát is átböngészi. A vevők több mint egyharmada szerint nehézkes a keresés a hirdetési újságok cikkei között, 43 százaléka pedig a képes hirdetéseket hiányolja a print verziókból. A felmérés szerint a kényelem és az egyszerűség mellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy mennyire gyorsan üthető nyélbe egy megállapodás. Az eladók mintegy fele 3-10 megkeresésből zár sikerrel egy-egy üzletet, 20 százalék ennél is kevesebb érdeklődőből megtalálja a vásárlóját. Vevőként még gördülékenyebbnek tűnik a folyamat, általában 3-5 hirdető megkeresése után a kiszemelt termék gazdájává válhat valaki, és legtöbbször alig öt nap telik el, míg birtokába kerül az áru – írja az MTI.
És még ez is...
-
2017. szeptember 10.
Valamikor szeptemberben indul az Országos IT Megmérettetés
-
2012. november 15.
Telecom Italia: piramidális vevő jelentkezett
-
2016. április 5.
Durván nőttek tavaly a Huawei bevételei
-
2012. január 26.
Az IBM növelte kapacitásait
-
2016. március 1.
Egyre élesedő verseny az internetes hirdetésekért
-
2014. július 12.
A jövő héten már blokkolnak online fogadási oldalakat