Az eladók 97 százaléka az internetes apróhirdetési oldalakon adja fel hirdetését, mindössze 15 százalékuk fordul nyomtatott verzióhoz – közölte az apród.hu portál hétfőn a 2 500 fő részvételével készített online kutatásának megállapítását. A keresgélők 83 százaléka az online felületeken kezdi a nézelődést, és mintegy harmaduk az aukciós portálok kínálatát is átböngészi. A vevők több mint egyharmada szerint nehézkes a keresés a hirdetési újságok cikkei között, 43 százaléka pedig a képes hirdetéseket hiányolja a print verziókból. A felmérés szerint a kényelem és az egyszerűség mellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy mennyire gyorsan üthető nyélbe egy megállapodás. Az eladók mintegy fele 3-10 megkeresésből zár sikerrel egy-egy üzletet, 20 százalék ennél is kevesebb érdeklődőből megtalálja a vásárlóját. Vevőként még gördülékenyebbnek tűnik a folyamat, általában 3-5 hirdető megkeresése után a kiszemelt termék gazdájává válhat valaki, és legtöbbször alig öt nap telik el, míg birtokába kerül az áru – írja az MTI.
És még ez is...
-
2017. november 11.
UPC: közel 120 ezer ügyfél jól jár
-
2014. november 29.
Black friday: roham és tüntetések amerikában
-
2012. szeptember 19.
MNB: siker a napközbeni átutalás
-
2013. szeptember 1.
Francia a világ legdrágább hírlevél-szolgáltatása
-
2012. április 23.
Az ellenzék többsége ellenzi az internet- és telefonadót