Az eladók 97 százaléka az internetes apróhirdetési oldalakon adja fel hirdetését, mindössze 15 százalékuk fordul nyomtatott verzióhoz – közölte az apród.hu portál hétfőn a 2 500 fő részvételével készített online kutatásának megállapítását. A keresgélők 83 százaléka az online felületeken kezdi a nézelődést, és mintegy harmaduk az aukciós portálok kínálatát is átböngészi. A vevők több mint egyharmada szerint nehézkes a keresés a hirdetési újságok cikkei között, 43 százaléka pedig a képes hirdetéseket hiányolja a print verziókból. A felmérés szerint a kényelem és az egyszerűség mellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy mennyire gyorsan üthető nyélbe egy megállapodás. Az eladók mintegy fele 3-10 megkeresésből zár sikerrel egy-egy üzletet, 20 százalék ennél is kevesebb érdeklődőből megtalálja a vásárlóját. Vevőként még gördülékenyebbnek tűnik a folyamat, általában 3-5 hirdető megkeresése után a kiszemelt termék gazdájává válhat valaki, és legtöbbször alig öt nap telik el, míg birtokába kerül az áru – írja az MTI.
Next Post
A Kínaiak felfedezték a mikroblogot
ked febr 28 , 2012
A kínai politikában egyre nagyobb szerepet játszanak a mikroblogok, amelyek a szólásszabadság erősödéséhez is hozzájárulhatnak – vélekedett a legnagyobb kínai mikroblog-szolgáltatást üzemeltető Sina vezérigazgatója. A közösségi platformok közül egyértelműen a mikroblogok a élvezik ma a legnagyobb szabadságot Kínában – mondta el a több mint 200 millió regisztrált felhasználót jegyző „kínai Twitter” […]

És még ez is...
-
2013. július 15.
Még nem tudni, vizsgálja-e Magyar Telekomot az EU
-
2017. augusztus 12.
Digitális jólét alapcsomag: túlteljesít a Magyar Telekom
-
2015. június 23.
Taylor Swifttől még az Apple is megrettent
-
2018. március 14.
Már nem olyan népszerű az ingyenes házhozszállítás
-
2017. május 10.
Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország
-
2013. október 8.
Ömleni fog a pénz az it-szektorba