Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Szabó Ákos, az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportjának vezetőjeAz IAB Hungary Dokumentumtárából ingyenesen letölthető Omnichannel Retail Media Kalauz az IAB Europe 2024. októberben megjelentetett kiadványának magyar nyelvű változata, amit az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja készített el.

Ahol hasznosnak ítélték meg, ott az eredeti anyagot kiegészítve praktikus magyarázatokat fűztek az egyes szakkifejezésekhez, és egyértelműsítettek bizonyos fogalmakat. Éppen ezért a Omnichannel Retail Media Kalauzt érdeklődéssel és haszonnal lapozhatják gyakorló szakemberek és friss érdeklődők egyaránt.

“Minden mindennel összefügg, de legalábbis összefügghet: a sales-marketing aktivitások legváltozatosabb formái, az értékesítési funnel eltérő szintjeit jellemző online és offline vásárlói tevékenységek, a különféle touchpointokon és hűségprogramokban gyűjtött felhasználói adatok és még sokáig folytathatnánk a sort. A korszerű értékesítési fókuszú kommunikáció a fogyasztói magatartásnak megfelelően szükségszerűen törekszik az omnichannel megközelítésre, a holisztikus és integrált szemléletre. Ennek jegyében a lehető leggyorsabban igyekeztük elkészíteni az Omnichannel Retail Media Guide magyar nyelvű változatát” — jelentette ki Szabó Ákos, a Retail Media Munkacsoport vezetője.

A 2024 áprilisában megalakult munkacsoport nagy lendülettel vágott bele az ismeretterjesztésbe. Tavaly szeptemberben már készítettek egy Retail Media Kalauz 2024 című kiadványt, ami szintén ingyenesen letölthető az IAB Dokumentumtárából, az IAB Hungary szakszótárát pedig Retail Media dossziéval egészítették ki.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Gyarmati az iCentre élén

sze jan 22 , 2025
Gyarmati Csaba veszi át az iCentre ügyvezetői feladatait 2025. január 20-tól. Az Apple termékek kereskedelmében nagy tapasztalattal rendelkező vezető feladatai közé tartozik a vállalat növekedésének támogatása, a prémium ügyfélélmény biztosítása és a kis- és középvállalati ügyfelek magas szintű kiszolgálása. Gyarmati 2001-ben szerzett marketing, illetve angol szakfordító diplomát a Pécsi Tudományegyetem […]
Gyarmati Csaba, az iCentre ügyvezető igazgatója

És még ez is...