Okostelefónia: sok a veterán

oregemberelAz elmúlt év végére Magyarországon minden tizedik oldalletöltés mobileszközről történt, beleértve az okostelefonokat és táblagépeket is — állapítja meg a Gemius üzleti tanácsadó cég friss elemzése. A mobil hirdetési költések 1,943 milliárd forintot tettek ki tavaly, ami a digitális reklámpiac öt százaléka (az IAB Hungary adatai szerint). A kutatásból kiderül, hogy a magyar internet-felhasználók 57 százaléka rendelkezett okostelefonnal 2014 januárjában. Idén, év végére 67 százalékos penetráció várható az internetezők körében, ami nagyjából 3,25 millió fő – 38,2 százalék a teljes 15 évesnél idősebb népességet tekintve. Az okostelefon-tulajdonosok 29 százaléka még viszonylag rövid ideje élvezi az eszes telefonok áldásait, az újoncok alig egy éve rendelkeznek okostelefonnal. A „veteránok” aránya igen magas, 43 százalék már legalább kétéves tapasztalattal rendelkeznek.

A mobilpiac mindössze tíz százalékát tudhatja magáénak az Apple, a magyarországi mobil-oldalletöltések közel 19 százaléka iPhone készülékekről érkezik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Adatelemzési boom előtt áll a techszektor

sze jún 18 , 2014
Az adatelemzést, a Big Datát tartják a jövő első számú üzletének a technológiai szektor vezetői – derül ki a KPMG friss kutatásából. Az adatmenedzsment üzletág előretörését mi sem bizonyítja jobban, mint hogy tavaly még csak a válaszadók 33 százaléka jelölte meg a jövő egyik legfőbb it-húzóágazatként, idén viszont már 51 […]

Friss, ropogós