Okospolcot fejlesztett ki a MOHAnet

e-kommerszA hagyományos módszereknél gyorsabb és pontosabb adatokhoz juthatnak a üzletekben gyorsan fogyó termékek gyártói a MOHAnet Zrt. okospolc-megoldásával.

A mobiltechnológiával összekapcsolt szenzorokra épülő megoldást már a boltokban tesztelik sörök, vákuumcsomagolt húskészítmények és dohányáruk esetében. A MOHAnet rendszerével a gyártók bármikor, valós időben követhetik termékeik bolti fogyását. A pilot programban résztevő üzletekben elhelyezett okos áruadagolókból kapott adatok szerint például az italhűtők polcainak negyede mindig üres. Ez bevételkiesést okoz azoknak a gyártóknak, akik erről nem tudnak, így nem gondoskodhatnak a mielőbbi árufeltöltésről – mondta Havasi Zoltán, a MOHAnet Zrt. vezérigazgatója. Az áruadagoló és polcfigyelő rendszerrel a gyártók akár 20-25 százalékkal növelhetik éves forgalmukat anélkül, hogy akár csak egy forinttal többet kellene költeniük marketingre vagy újabb értékesítési csatornák kiépítésére – tette hozzá. A rendszert először italhűtőkhöz fejlesztették ki, viszont a megoldás a néhány milliméter vastagságú termékekkel, például a csomagolt, szeletelt felvágottakkal is működik. A rugós áruadagolókhoz ipari szenzorokat és egy saját fejlesztésű kommunikációs eszközt helyeznek el, amely egy mobilszolgáltató hálózatán keresztül továbbítja az adatokat a szerverekre.

A MOHAnet Zrt. legutóbbi lezárt üzleti évében 293 millió forint árbevételt ért el, adózott eredménye pedig 12 millió forint volt 2019-ben a nyilvános cégadatok szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.