Okos: az idegenül hangzó NetPincért a magyaros foodpandára cserélik

NetPincérFoodpanda néven, új arculattal működik tovább a NetPincér szeptember 28-ától — jelentette be a Delivery Hero Hungary Kft. (DHH).

Mint közölték, az 1999 óta működő, magyar alapítású NetPincér ételrendelő platform 2016-ban lett a világszerte több mint 50 országban jelenlévő DHH vállalatcsoport tagja. A cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezetik be a foodpanda márkát. A cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere megmarad, és továbbra is együtt dolgoznak a több mint 4300 szerződött futárpartnerükkel. A felhasználók számára a kezelőfelület nem változik, minden funkció elérhető marad, de az oldal és az app megjelenése megújul. Október elejéig még a NetPincér applikáció is elérhető. Rövid távon a márkacserét elsősorban az arculatváltásban érzékelhetik a fogyasztók. A vállalat szerint a foodpanda családhoz csatlakozással sokkal gyorsabb ütemben tudnak majd új, egyedi szolgáltatásokat nyújtani a több mint kétmillió felhasználójuknak, illetve új kényelmi funkciókat is gyorsabban, a többi foodpanda országgal egyszerre tudnak majd bevezetni.

A DHH idén augusztusban 336 munkavállalót alkalmazott a tavaly augusztusi 180, és a tavalyelőtti 129 után. Tájékoztatásuk szerint a tervezett több milliárd forintos beruházások mellett közvetlenül több száz, közvetetten pedig a cég partnereivel együtt több ezer új munkahelyet szeretnének Magyarországon létesíteni. Kiemelték, hogy a vállalat új szolgáltatásokat kíván meghonosítani Magyarországon, ezek között említették a már elérhető extra gyors, harminc perc alatti élelmiszer-kiszállítást is. Mint közölték, az elmúlt időszakban olyan fogyasztók is kipróbálták az étel- és az élelmiszer-házhozszállítást, akik korábban nem éltek ezzel a lehetőséggel, és ez olyan folyamatokat indított el, amelyek a gyorskereskedelem előretörését támogatják.

A DHH árbevétele tízmilliárd forint volt 2020-ban, míg egy évvel korábban 3,9 milliárd forint; a cég tavaly 346 millió forint adózott eredményt ért el a 2019-es 678 millió forintos veszteség után.

Friss: Nevet változtat a Foodpanda ételfutárcég – irja a Telex. Az új név Foodora lesz.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Digitális összefogásra szólit fel az IVSZ

pén szept 24 , 2021
A digitális fordulat az utolsó esély Magyarország számára, ezért társadalmi összefogásra szólít fel az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ). Magyarország informatikai vállalkozásainak egy részét tömörítő szervezet szerint a digitalizáció a következő években alapjaiban határozza meg a mindennapokat. A szervezet szerint Magyarországon elsősorban a digitális kompetenciák hiányoznak, a gazdasági […]
IVSZ elnökség

És még ez is...