Az igazgató az MTI érdeklődésére elmondta: mivel a cég bevételének 75-80 százaléka származik a kellékanyagok – főleg tonerek – értékesítéséből, ezért korábban nagy gondot okozott, hogy sokan nem a „hivatalos”, hanem utángyártott kellékanyagokat használtak. Hozzátette: az elmúlt három évben keményen dolgoztak azért, hogy különböző megállapodásokkal visszacsábítsák az ügyfeleket az eredeti kellékanyagok használatához. Mint elhangzott, az OKI nulláról indulva a cégnek mintegy 1,3 százalékos piaci részesedést sikerült elérnie a kis munkacsoport kategóriában 2014-ben, és van még előtte növekedési lehetőség. Az ennél eggyel alacsonyabb, úgynevezett kis irodai kategóriában az OKI stabil, majdnem tíz százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Magyarországon – mondta.
A nyilvános cégadatok szerint az OKI Systems Kft árbevétele a 2013-as pénzügyi évben meghaladta az egymilliárd forintot, az egy évvel azelőtti 761 millió forint után. A vállalat nyeresége 2013-ban 9,2 millió forint volt, a 2012-es 104 ezer forint után.