Nyomtatásban ért el pályacsúcsot a HP

 

Rekord mennyiségű személyre szóló címkét gyártott Indigo WS6000 digitális nyomdagép sorozatával a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázs kampányához a HP. Az itthon „Neked is egy Coca-Cola” néven futó kampány Európa szerte május 1-én indult és augusztus végéig tart. A gyártás során a hagyományos nyomtatási technológiát kombinálták a HP Indigo digitális nyomtatási technológiával, hogy 800 millió perszonalizált címke készülhessen a kampányhoz. A projektet a dalfseni központú holland címkekészítő vállalat, az ESHUIS, ügyvezető igazgatója, Peter Overbeek vezette. A kampányához nyolc címkenyomó céget bíztak meg Európa szerte, akik összehangolták a 12 HP Indigo digitális nyomdagépen zajló gyártást. A nyomdagépek három hónapon keresztül, napi 24 órájában üzemeltek, így sikerült 800 millió címkét legyártani. Ez rekord mennyiséget jelent a HP Indigo WS6000-es sorozatú digitális nyomdagépek eddigi használatában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Vécsei nyerte az Asphalt 7 bajnokságot

pén júl 12 , 2013
  A Samsung Asphalt 7 bajnokságán nemcsak a legjobb amatőrök csaptak össze, hanem egy különversenyben az RTL Klub énekes tehetségkutatójának, az X-Faktornak a három eddigi győztese, Vastag Csaba, Kocsis Tibor és Oláh Gergő is megmérette magát. A Samsung csúcskategóriás okostelefonja, a Samsung Galaxy S4 tökéletes partnere a gémereknek, hiszen teljesítménye […]

Friss, ropogós