Nyárra kitavaszodott a Microsoft CRM Online 2016

tavaszMegújult a Microsoft CRM Online: Spring 2016 Wave of Dynamics CRM néven megjelent a szoftver új, tavaszi verziója – jelentette be a vállalat. A szolgáltatáscsomag új szintet jelent az ügyfélkapcsolati szolgáltatások piacán, személyre szabott, proaktív és jövőbe mutató megoldásokat nyújtva a vállalati ügyfelek számára. Ezek a megoldások pedig lehetővé teszik, hogy az ügyfelek az ügyfélkapcsolatok fejlesztése révén versenyelőnyre tegyenek szert a piacon.

A Microsoft Dynamics CRM új változata számos továbbfejlesztett funkcióval rendelkezik, amelyek segítik a felhasználót az ügyfélkapcsolatok hatékonyságának növelésében, vagy a projekt szolgáltatások automatizálása terén. A szolgáltatás egyik, fontos újdonsága a Connected Field Service megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a vállalatok ügyfélkezelésüket (ügyfélszolgálat, munkaerőirányítás, projektmenedzsment) a mai igényekkel teljes összhangban alakíthassák át.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nem érdemes illesztésmérő-szakra továbbtanulni

csü jún 2 , 2016
Két robot segíti az Audi Hungaria Motor Kft. dolgozóit az autók fugáinak és az alkatrészek illeszkedésének mérésében – közölte a győri székhelyű vállalat az MTI-vel. A közlemény szerint a KUKA iiwa R820 típusú robotok a dolgozókkal közösen végzik a méréseket, teljes mértékben szinkronizáltan működnek a gyártósorral. A robotok a nehezen […]
robot

És még ez is...