Nyakunkon az Evolution & Mobile Hungary 2016

tapsA digitális gazdaság, a hazai és nemzetközi online kommunikációs ipar illetve a mobiltechnológia üzleti felhasználásának meghatározó trendjeit vizsgálja a kétnapos Evolution & Mobile Hungary konferencia március 2-3-án. A budapesti szakmai rendezvényen ismerteti a Magyar Reklám Szövetség szakmai társszervezeteivel közösen a 2015-ös reklámköltési adatokat, azaz, hogy az elmúlt évben mennyit és milyen médiatípusokon keresztül költöttek el a különböző hirdetők hazánkban.

A digitalizáció előrehaladtával egyre összetettebb és kifinomultabb üzleti-kereskedelmi felhasználási lehetőségeket biztosít az online tér, a közösségi média és a mobiltechnológia. A konferencia sorozat két napja alatt összesen nyolc különböző szekció keretében a legfelkészültebb hazai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül boncolgatják a legfrissebb trendeket a várhatóan 7-800 résztvevő előtt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Idegen nyelven érettségiznél? Nem biztos, hogy jól döntöttél

csü febr 4 , 2016
Az érettségi szabályozás 1997 óta egészen 2016. január 22-éig biztosította, hogy a kéttannyelvű és a nemzetiségi nyelven is oktató középiskolák minden tanulója idegen nyelven illetve nemzetiségi nyelven tehessen érettségi vizsgát. Ez a lehetőség azokra is vonatkozott, akik az iskola tanulójaként nem vettek részt az idegennyelvű vagy nemzetiségi oktatásban. A Magyarország […]

Friss, ropogós