Nyakunkon a valósidejű marketing

realtimeA valósidejű marketing (real-time marketing) lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketing trendje. Az okostelefonokra, tabletekre és phabletekre épülő, legújabb online hirdetési módszer lehetővé teszi, hogy az interneten információt kereső vásárló a tartózkodási helyétől, a keresés időpontjától és a használt eszköztől függően a legmegfelelőbb hirdetést lássa a keresőben. „Képzeljük el, hogy valaki este nyolckor a belvárosban keres pizzériát a mobiltelefonján. Abból, hogy a belvárosban és mobilon keres, arra lehet következtetni, hogy az utcán áll vagy autóban ül, és valószínűleg be akar ülni valahová vacsorázni. Ha azonban ugyanebben az időpontban és helyen valaki tablettel keres, akkor valószínűbb, hogy már otthon van és a pizzáját inkább házhoz szállíttatná. A Google AdWords-el be lehet állítani, hogy az egyik, illetve másik esetben milyen hirdetés jelenjen meg, ami lényegesen növelheti a kampányok hatékonyságát” –– számolt be Gál Kristóf kis- és közepes vállalatokra specializálódott AdWords szakértő a Klikkmarketing vezető tanácsadója az október végén Dublinban megrendezett Google Think Digital! című konferencián szerzett tapasztalatairól —  írja az OrientPress Hírügynökség.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

2014 legfontosabb fogyasztói trendjei II.

sze dec 18 , 2013
Az Ericsson ConsumerLab azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit. A testünk lesz az új jelszavunk. A weboldalak egyre hosszabb jelszavakat követelnek meg: számok, betűk és szimbólumok keverékével, amelyeket szinte lehetetlen megjegyezni. Éppen ezért egyre nagyobb a biometriai alternatívák iránti érdeklődés. A felmérés azt találta, hogy az […]

Friss, ropogós