A valósidejű marketing (real-time marketing) lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketing trendje. Az okostelefonokra, tabletekre és phabletekre épülő, legújabb online hirdetési módszer lehetővé teszi, hogy az interneten információt kereső vásárló a tartózkodási helyétől, a keresés időpontjától és a használt eszköztől függően a legmegfelelőbb hirdetést lássa a keresőben. „Képzeljük el, hogy valaki este nyolckor a belvárosban keres pizzériát a mobiltelefonján. Abból, hogy a belvárosban és mobilon keres, arra lehet következtetni, hogy az utcán áll vagy autóban ül, és valószínűleg be akar ülni valahová vacsorázni. Ha azonban ugyanebben az időpontban és helyen valaki tablettel keres, akkor valószínűbb, hogy már otthon van és a pizzáját inkább házhoz szállíttatná. A Google AdWords-el be lehet állítani, hogy az egyik, illetve másik esetben milyen hirdetés jelenjen meg, ami lényegesen növelheti a kampányok hatékonyságát” –– számolt be Gál Kristóf kis- és közepes vállalatokra specializálódott AdWords szakértő a Klikkmarketing vezető tanácsadója az október végén Dublinban megrendezett Google Think Digital! című konferencián szerzett tapasztalatairól — írja az OrientPress Hírügynökség.
És még ez is...
-
2012. július 13.
ISO minősítést kaptak a Vodafone üzleti folyamatai
-
2013. július 8.
Keleti nyitás a magyar it-szektorban
-
2012. március 18.
Ismét jön az IVSZ egyetem
-
2013. december 9.
IT-szolgáltatóház épül Szolnokon
-
2016. május 6.
Az SAP Hungary frissítheti a NÚSZ SRM rendszereit
-
2014. július 3.
Mobilparkolás: öldöklö verseny, visszavonásig