Nuance Nina segít az ING-nek

hangA Nuance Communications, Inc. bejelentette, hogy az ING Netherlands a Nuance hang- és mesterséges intelligencia (IA) technológiáit veszi igénybe az „Inge”, az ING Netherlands új hangvezérléses mobil banking alkalmazásának bevezetéséhez. Az ING Netherlands a Nuance Nina elnevezésű intelligens virtuális asszisztensét állítja az ügyfelek szolgálatába, hogy egyszerű és kézhasználatot nem igénylő alternatívát biztosítson a mobil banking szolgáltatások lebonyolításához. Az Inge-vel bővített ING mobil alkalmazás segítségével az ügyfelek egy emberi párbeszédet lehetővé tevő felület útján vezéreljék a mobil banking alkalmazást. Az ING Netherlands Európában első bankként kínál ilyen jellegű hangvezérlésű mobil alkalmazást, amelynek új verziója szeptember közepére várható.

A Nuance Nina egy intelligens természetes beszédértést és szöveg-beszéd felületeket biztosító platform mobilalkalmazásokhoz. Az ING Netherlands ügyfelei természetes párbeszédet folytatva könnyebben és hatékonyabban intézhetik mobil banki tranzakcióikat, és nem kell mobileszközeiken menüket és képernyőket nyomkodva navigálni. E lehetőség segítségével ellenőrizhetik például egyenlegüket, vagy hangjuk segítségével adhatnak meg számlaszámot. Az első verzió megjelenését követően az ING frissíti az alkalmazást, és a Nuance hangbiometriáját is alkalmazza, amely egyedi hangazonosítás alapján biztonságos hozzáférést tesz lehetővé az alkalmazáshoz. A Nuance biztonságos hangazonosító biometrikus technológiái átveszik a PIN kódok szerepét, ami a kéz használatát nem igénylő, újfajta tapasztalatot jelent a mobil banking szolgáltatásoknál.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.