Növelte bevételét a Kaspersky Lab tavaly

A Kaspersky Lab orosz kiberbiztonsági vállalat 2018-ban 726 millió dollár bevételt ért el, négy százalékkal többet az előző évinél – tette közzé Eugene Kaspersky alapító-vezérigazgató a blogján.

A legnagyobb forgalomnövekedést a META (Közel-Kelet, Törökország, Afrika) térségben érte el a Kaspersky Lab, 27 százalékosat. Három másik térségben pedig, az Oroszországot és a szovjet utódállamokat (CIS) magában foglaló régióban, az ázsiai-csendes-óceáni (APAC) régióban, valamint Európában egyaránt hat-hat százalékkal nőtt a cég bevétele. Latin-Amerikában viszont 11 százalékos forgalomcsökkenést szenvedett el tavaly a cég, ami azonban jórészt devizaárfolyam-hatásnak tulajdonítható. Észak-Amerikában pedig 25 százalékkal csökkent tavaly a Kaspersky Lab bevétele. Termékcsoportok szerint tavaly érte el a Kaspersky Lab történetének legnagyobb forgalomnövekedését, 55 százalékosat az úgynevezett „nem végponti” (non-endpoint) kiberfenyegetésekkel szemben védelmet nyújtó eszközökkel. Vállalatok számára készült termékekkel és szolgáltatásokkal 16 százalékos növekedést ért el a cég 2018-ban, online eladásai pedig négy százalékkal nőttek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Vizsgálja a GVH a booking.com tájékoztatásait

vas febr 24 , 2019
ShareTweetPinShareVersenyfelügyeleti eljárás keretében vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a booking.com tájékoztatásait és szállásmegjelenítéseit. A GVH tájékoztatása szerint a szálláshelyeket kínáló honlap tájékoztatásai alkalmasak lehetnek pszichés nyomásgyakorlásra, így korlátozhatják a fogyasztók választási vagy magatartási szabadságát. Vizsgálják továbbá, hogy a szállásajánlatok megjelenítéseiben nincs-e fogyasztói döntést torzító különbség, illetve a szállásajánlatok valóban lemondhatók-e […]
Booking.com

És még ez is...