Egyebek mellett az információs és távközlési technológiai (ICT) innovációra és vállalati megoldások fejlesztésére helyezi a hangsúlyt a Huawei kis- és középvállalati üzletágának ötéves növekedési terve -tájékoztatta a cég az MTI-t. A Huawei Enterprise stratégiai célja emellett az integráció elmélyítése a globális vállalati távközlési berendezés piacon, a az ágazatban 2012-ig már több mint 3 500 partneri kapcsolatot létesített, amelyet 2013 végére 5 400-ra növelne. A Huawei Enterprise a vállalati berendezés üzletágban végrehajtott stratégiai beruházásainak köszönhetően az idén 2,7 milliárd dollár értékesítési árbevételre számít (a 2012-es 1,9 milliárd után), 2017-ben pedig forgalma már elérheti a tízmilliárd dollárt – mondta William Xu, a Huawei Technologies kis- és középvállalati piacra szánt termékeket gyártó üzletága, Huawei Enterprise Business Group elnöke.