Növelné partnerei számát a Huawei

 

Egyebek mellett az információs és távközlési technológiai (ICT) innovációra és vállalati megoldások fejlesztésére helyezi a hangsúlyt a Huawei kis- és középvállalati üzletágának ötéves növekedési terve -tájékoztatta a cég az MTI-t. A Huawei Enterprise stratégiai célja emellett az integráció elmélyítése a globális vállalati távközlési berendezés piacon, a az ágazatban 2012-ig már több mint 3 500 partneri kapcsolatot létesített, amelyet 2013 végére 5 400-ra növelne. A Huawei Enterprise a vállalati berendezés üzletágban végrehajtott stratégiai beruházásainak köszönhetően az idén 2,7 milliárd dollár értékesítési árbevételre számít (a 2012-es 1,9 milliárd után), 2017-ben pedig forgalma már elérheti a tízmilliárd dollárt – mondta William Xu, a Huawei Technologies kis- és középvállalati piacra szánt termékeket gyártó üzletága, Huawei Enterprise Business Group elnöke.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

EB: a Google-Motorola visszaél a helyzetével

ked máj 7 , 2013
  Az Európai Bizottság (EB) úgy látja, hogy az amerikai Google által birtokolt Motorola Mobility domináns piaci helyzetével visszaélve próbál Németországban érvényt szerezni egy olyan bírósági végzésnek, amely megállapítja, hogy az Apple megsérti alapvető mobilkommunikációs szabadalmaihoz fűződő jogait. Az ilyen végzések a legtöbb esetben a szabadalomsértő, konkurens termékek forgalmazásának betiltását […]

Friss, ropogós