NMHH: már a panaszok száma sem a régi

 

A korábbinál kevesebb kifogást kapott a médiaszolgáltatások és sajtótermékek miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az utóbbi időben, míg jelentősen emelkedett a digitális átállással kapcsolatos kérdések száma – olvasható a médiatanács blogján. A kedden megjelent bejegyzés szerint – az előző negyedévhez képest – az elmúlt három hónapban kevesebb, mindössze 66 médiaszolgáltatásokkal kapcsolatos panasz érkezett a hatósághoz, ami a hatósági ügyek 3,5 százalékát teszi ki, míg 156 beadvány született a sajtótermékek miatt. A megkeresések 85 százaléka, mintegy 11 ezer eset a digitális átálláshoz kapcsolódott az elmúlt három hónapban. Emiatt hatszorosára emelkedett az ügyfélszolgálat leterheltsége, a hatóság pedig új csoportot állított fel ezen igények kezelésére. A hatóság intézkedést nem igénylő médiapanaszokat is kapott, de ebből is kevesebbet a korábbinál: 216-ot. Az állampolgári kezdeményezésekre indult hatósági ügyek száma tíz százalékkal csökkent. A legtöbb beadvány a filmszakmai tevékenységgel összefüggésben érkezett, egy év alatt a legnagyobb növekedést viszont a postai szolgáltatásokkal kapcsolatos megkeresések érték el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egyre népszerűbb az njt.hu

sze júl 24 , 2013
  Egyre népszerűbb a Nemzeti Jogszabálytár, a tavaly januári induláshoz képest az internetes oldalon a keresések száma 2,7-szeresére, a letöltéseké 18,6-szorosára nőtt – közölte Rétvári Bence az MTI-vel. A közigazgatási tárca parlamenti államtitkára felidézte, hogy a www.njt.hu oldalon 2012.január 1. óta érhető el a Nemzeti Jogszabálytár, amely a kormány által […]

Friss, ropogós