mínuszos.hu

Nielsen: az olcsót keresik a magyarok

ZX-81

 

Magyarországon mobiltelefon vásárlásánál az ár és a márka játssza a legfontosabb szerepet, az előbbit a megkérdezett fogyasztók 39, utóbbit 37 százaléka nevezte meg vásárlási döntésének fő szempontjai között a Nielsen felmérése során. Harmadik helyen a készülék kinézete, dizájnja következik 18 százalékkal. Az európai vásárlók döntéseiben az ár még nagyobb szerepet játszik, a megkérdezettek 42 százaléka tartja legfontosabb szempontnak az árat, míg a márka csak 26 százalékos említéssel szerepel. A funkciókat és a használat célját a magyarok az európai országok átlagához képest kisebb mértékben veszik figyelembe. A magyar válaszadók mindössze 13 százaléka tartja ezt szem előtt vásárlási döntéseinél, míg az európai megkérdezettek 26 százaléka jelölte meg ezt a szempontot — írja az MTI.

Exit mobile version