Nielsen: az olcsót keresik a magyarok

 

Magyarországon mobiltelefon vásárlásánál az ár és a márka játssza a legfontosabb szerepet, az előbbit a megkérdezett fogyasztók 39, utóbbit 37 százaléka nevezte meg vásárlási döntésének fő szempontjai között a Nielsen felmérése során. Harmadik helyen a készülék kinézete, dizájnja következik 18 százalékkal. Az európai vásárlók döntéseiben az ár még nagyobb szerepet játszik, a megkérdezettek 42 százaléka tartja legfontosabb szempontnak az árat, míg a márka csak 26 százalékos említéssel szerepel. A funkciókat és a használat célját a magyarok az európai országok átlagához képest kisebb mértékben veszik figyelembe. A magyar válaszadók mindössze 13 százaléka tartja ezt szem előtt vásárlási döntéseinél, míg az európai megkérdezettek 26 százaléka jelölte meg ezt a szempontot — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

IBM: jönnek az okoskereskedők

ked márc 12 , 2013
  A jövő üzleti sikereihez a hatalmas adattömegek szolgáltatják az alapot. Az okos kereskedő jól ismeri majd vásárlóit, a vásárlók pedig mobiltelefonjukon keresztül is komplex érzékszervi benyomást szerezhetnek a nekik ajánlott termékekről. Az IBM, a Big Data pionírja Budapesten rendezett Storage Fórumot „Adatból információ” címmel, ahol technológiai távlatokról, alkalmazási területekről […]

Friss, ropogós