Nielsen: az okostelefonok ár-összehasonlításra is jók

 

Bár a vásárlás okostelefonnal még gyerekcipőben jár világszerte, a Nielsen piackutató felmérése azt mutatja, hogy árakról és termékekről növekvő számban tájékozódnak mobilról a fogyasztók. A felmérés eredménye szerint Magyarországon minden tizedik mobiltelefonáló arra is használja készülékét, hogy összehasonlítsa különböző termékek árait. Az Európai Unióban ennél aktívabbak a fogyasztók, átlag 18 százalékuk hasonlítja össze vásárlás előtt az árakat okostelefonja segítségével. Az 58 országban 29 ezer fogyasztó megkérdezésével, tavaly augusztus-szeptemberben zajlott kutatás azt is feltárta, hogy a leginkább elektronikai készülékekről és háztartási eszközökről tájékozódnak ily módon. A legtöbben éppen a mobiltelefont említették, amelynek vásárlása előtt informálódásra is használják készüléküket — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hasít az e-kereskedelem Kínában

hét márc 11 , 2013
  Rekordot döntött, a becslések szerint már az ezer milliárd jüant is meghaladta az elektronikus kereskedelem értéke tavaly Kínában – jelentette ki a kínai kereskedelmi miniszter. Csen Tö-ming a kínai parlament éves ülésszakának kapcsán nyilatkozva jelentette be az egyelőre nem hivatalos adatokat. A minisztérium szerint az elektronikus kereskedelem értéke 2012-ben […]

Friss, ropogós