Hétfőtől új szolgáltatással könnyítette az állami adóhatóság az állampolgárok életét: ekkortól érhető el ugyanis a honlapján az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az ügyintézési időpontok lefoglalására a NAV 22 központi ügyfélszolgálatán, a NAV honlap „Ügyfélszolgálatok”, „Kapcsolatfelvétel” és „Szolgáltatások” menüpontjai alatt, a leggyakrabban intézett ügytípusok esetében van lehetőség. Ezek: adókártya és adóigazolás igénylése, illetőségigazolás kérése illetve ügyfélkapunyitás. Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre lehet, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra lehetséges ügyintézési időpontot előjegyezni. Nemcsak saját ügyben van mód az előzetes időpontfoglalásra, a meghatalmazottként, képviselőként eljárók is élhetnek ezzel a lehetőséggel. Ha az időpontfoglalás során az ügyfél megadja e-mail címét, elektronikus visszaigazolást kaphat az időpontfoglalás részletes adatairól.
És még ez is...
-
2014. október 20.
Végre bőviteni kezdi a Magyar Telekom a mobilhálózatát
-
2020. április 9.
Internetes forgalomnövekedés: finomhangol a Telenor
-
2022. március 21.
Új internetes technológia a ZTE-től
-
2017. július 15.
5G koalíció: az Invitech drótosként is alapító tag
-
2022. október 1.
Szavazz az év lepkéjére a neten
-
2013. július 31.
Összeszűrte a levet a POSSIBLE és a Google