Németországban terjeszkedik az Intren csoport

A német AdStrive ügynökség többségi tulajdonának megvásárlásával lép a német, az osztrák és a svájci (DACH) piacra a magyar Intren csoport. A digitális ügynökség a befektetésnek köszönhetően a berlini csapattal kiegészülve lokális jelenléttel erősíti a magyar vállalkozásokat abban, hogy Nyugat-Európában is sikeresen értékesítsék szolgáltatásaikat.

A külpiacokon a technológiai feltételeken túl úgy lehet sikeres egy cég, ha az adott piacot belülről is érti. Ismeri az ottani trendeket, folyamatokat, médiafelületeket, a versenytársakat, a licitversenyt az adatalapú hirdetési rendszerekben. Ezeknek a feltételeknek legjobban egy helyi kapcsolatokkal is rendelkező ügynökség tud megfelelni, ez volt a tisztán magyar tulajdonú Intren megközelítése a német befektetés esetén is.

„A digitális kommunikációs világban nem kellene, hogy az országhatárok valóban határokat jelentsenek a magyar cégeknek. Azonban azt tapasztaljuk, hogy a megfelelő helyi tudás és tapasztalat bázis híján nem mernek lépni, vagy nem lesznek sikeresek külföldön. Ezzel szemben a külföldi cégek folyamatosan jönnek a magyar piacra és a hazai vásárlókat célozva generálnak forgalmat maguknak” — jelentette ki Gandera Balázs (képünkön), az Intren alapító-ügyvezetője.

A nyugat-európai gazdaság kihívásai ellenére is a DACH régió fontos és kecsegtető célpiac a magyar vállalkozásoknak, főleg a növekedési fázisban lévő startupok, valamint többek között a gépgyártás és ipari automatizálás, az IT és szoftverfejlesztés, az élelmiszer és agráripar, az építőipar, valamint a logisztika és szállítmányozás szegmenseiben működő cégek számára. 2024-ben az INTREN csapat megnyitotta irodáját az Egyesült Arab Emírségekben, és Németország volt a következő lépés.

„Elkötelezettek vagyunk, hogy azokat a leghatékonyabb, legmodernebb digitális lehetőségeket, amik elérhetők jelenleg a piacon, elhozzuk a magyarországi vállalatoknak. Mindezt úgy, hogy nekik ne kelljen ehhez egy nemzetközi tanácsadó céget megbízni csak azért, hogy versenyképesek lehessenek az adott piacon. Azzal, hogy most már Németországban is van egy bázisunk, valóban profi és ügyfélre szabott szolgáltatásokat tudunk nyújtani partnereinknek” – közölte Gandera.

English summary

The Hungarian Intren group, a digital agency, has expanded into the DACH market by acquiring a majority stake in the German agency AdStrive. This investment provides Intren with a local presence in Berlin, aiming to help Hungarian businesses succeed in Western European markets. Intren’s approach emphasizes the importance of local market understanding—including trends, media platforms, and competitive bidding in data-driven advertising—for successful international expansion. Balázs Gandera, Intren’s founder, noted that despite economic challenges in Western Europe, the DACH region remains a promising target for Hungarian companies, especially startups and those in manufacturing, IT, food, construction, and logistics. This move follows Intren’s 2024 office opening in the UAE, further solidifying its commitment to providing competitive digital solutions for Hungarian businesses globally.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük