Nem szeretik az új Vaterát a felhasználók

e-kereskedelemLassabb ütemben folytatja az Allegro Group a Vatera megújítását. Az online piactér októberben elindított béta verziója a korábbi elképzelések szerint április elején véglegesen átvette volna a régi oldal helyét, de a tömeges megkeresések hatására most mégis több időt kapnak a felhasználók a kívül-belül megújuló platform megismerésére. A megújuló Vatera oldal indulásakor a felhasználók körében végzett felmérés pozitív eredményeket hozott: mind a vásárlók, mind pedig az eladók örömmel fogadták az új felületet. Ám ahogy egyre közeledett az átállás végleges időpontja, a felhasználók tömegesen jelezték, hogy több időre van szükségük az új felület és funkciók megismeréséhez, valamint a terméklapok zökkenőmentes áttöltéséhez. „Semmiképpen nem tartanánk helyénvalónak, ha felhasználóinkra rákényszerítenénk egy olyan határidőt, ami számukra bármilyen szempontból is nehézségeket okoz, ezért úgy döntöttünk, hogy igényeikhez igazodva az átállást lassabb ütemben folytatjuk” – mondta  Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője. A TeszVesz a Vatera végleges átállásával egy időben foglalja el helyét a piactér megújult oldalán, a Grando platformján található termékeket pedig egészen április végéig töltik át a megújuló Vatera oldalra.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Életmódban is segít a Vodafone

vas márc 23 , 2014
Partneri megállapodást kötött mobil egészségügyi szolgáltatás nyújtásáról két brit nagyvállalat, a Vodafone és az AstraZeneca gyógyszergyár. A tájékoztatás szerint az AstraZeneca elindított egy projektet, amelynek a célja, hogy segítse a keringési rendellenességben szenvedő betegek gyógyulását. A páciensek többek között személyre szabott ismeretterjesztő anyagokhoz juthatnak hozzá, és nyomon követhetik a kezelés […]

Friss, ropogós